Daddy süt-i

Időnként előfordul, hogy Daddy terápiaként előveszi kedvenc szakácskönyvét, amit én csak az ő kis Gasztro bibliájának hívok, és főz. Ez egy elég régi angol nyelvű olasz szakácskönyv, amiből már sokat és finomakat készített. Legény korában, ha szeretett volna valakit elkápráztatni ez a könyv volt a legnagyobb szövetségese. persze ő ezt sosem vallaná be, de én gyakran szoktam ezzel ugratni. Szóval, a minap egy morcos reggelen mit látok, inspirálódik a fotelben ülve, gondoltam csak a hétvégi vendégséggel kapcsolatos ötletelésben szeretne nekem segíteni, de mikor napközben már azt a kérdést kaptam, hogy akkor te mész vásárolni? és mégis hova? és mit veszel?, akkor már sejtettem, hogy a reggeli magány másról szólt… Egy új recept mocorgott a gondolataiban…

fotó a könyvről a fotelben

Kislányommal a balettról hazaérve őt már a konyhában találtuk, kötény megkötve, alapanyagok előkészítve, ahogy kell… persze a hat éves kisasszony azonnal segítségre sietett. Öröm volt nézni, ahogy segítenek egymásnak a konyhában és összedolgoznak. Bár az előkészületek sokáig tartottak, de a végeredmény magáért beszélt.

fotó Linniről és Daddyről a konyhában

Fotó a sütiről

Barackos rikottás lepény (gluténmentes)

Alapanyagok

Elkészítés

xox

Zsófi

Leave a Reply

