Sneakers update

Régóta egyik kedvenc márkám a MIU MIU, szeretem a játékosságot, azt a könnyedséget amivel egy-egy szines ruhadarabja feldobja a napomat. Már egy ideje kacérkodom a *** cipőjével. Sajnos mivel  kislábon élek nem könnyű a cipő vásárlás. Online nem nagyon szeretek cipőt venni, így azokra az alkalmakra marad a cipő kutatás, mikor valamelyik déli országba látogatunk. Mondjuk akkor be is tárazok, ez nem is kérdés. Azonban a méretemben még nem találtam ezt a cipőt, így kitaláltam, nem baj majd én csinálok hasonlót.

Fontolgattam már egy ideje ezt a gondolatot, de még nem jutottam el a tettek mezejére. Kapóra jött a Diner en Blanc, úgysem tudtam, hogy milyen cipőt húzzak, ami kényelmes lesz egész este és kicsit blickfangos is. A koncepció meg volt, és tudtam hogy milyen alapanyagokból szeretnék dolgozni.

Alkatrészek

1 pár fehér egyszerű vászon tornacipő

1 strasszos nyakék

rugalmas ragasztó

selyem szalag

harapófogó

Elkészítés menete

A strasszos nyakéket feldaraboltam egy harapófogóval, a tornacipőből kivettem a cipőfűzőt, az orrára rendeztem a strasszos részeket (ha nem elegendő a strassz egy nyakéken inkább használj kettőt, hogy a cipők egyformák lehessenek). Rugalmas ragasztóval felragasztottam, majd hagytam száradni egy éjszakát. A cipőfűzőt fehér bársony szalagra cseréltem. Voilá

ide még kell egy kép a cipőfűzővel plusz kép a cipőről meg a lábamról fehér szoknyában

Ha nektek is van hasonló ötletetek ne habozzatok megosztani.

xox

Zsófi

Leave a Reply

