Diner en Blanc asztalok

Elsőnek a Diner en Blanc előkészületeiben felmerült terítési variációkat és ötleteket szemezgetem.

Az idei esküvői trendek közül választottam inspirációt, industrial modern, boho chic és glamour stílusban terítettem meg itthon egy egy asztalt minta képpen, hogy aztán a helyszínen a hely és kellékek szűkében kicsit átértelmezve egy elegant vintage hangulatot hozzunk. Mindegyik terítékhez párosítottam egy DIY szalvéta gyűrű ötletet is.

industrial modern terítési képek

Az industrial modern terítéket geometriai formákkal és letisztult vonalakkal, valamint kaktuszokkal képzeltem el. Színekben az arany, fehér és a kaktuszok zöldje dominált. A szalvéta gyűrűt egyszerűen papír szívószálból készítettem, úgy hogy a szívószálat ollóval különböző méretűre vágtam ferdére hagyva a végeket, majd a szívószálba drótot fűzve felfűztem a darabokat amiket egymáshoz illesztettem a végét összetekertem és máris kész volt a többszögletű újrahasznosított szalvéta gyűrű. Ha többet készítesz egymás mellett még dominánsabb lehet a terítéskor.

saját industrial modern fotó

A második asztalt boho chic-re kereszteltem, itt a mezei virágok domináltak az antik Herendi étkészlet egy antik ezüst gyertyatartó. A ropogósra keményített damaszt szalvétát, amit dédnagymamámtól örököltem nem akartam agyon hajtogatni, így inkább lazán behajtottam a sarkokat és egyszerűen egy eukaliptusz ággal díszítettem a terítéket. Brilliánsan egyszerű és nem utolsósorban gyors is

saját fotó boho chic

A harmadik asztal a glamour nevet kapta. Itt sokat gondolkoztam, hogy mivel érhetném el az elegáns hatást kicsit az art deco a 20-as 30-as évek hangulatát. Végül a kristály mécses és gyertyatartók, a letisztult minimalista étkészlet és még egy Svédországból hozott ezüst tányér alátét szett mellett döntöttem. A szalvéta gyűrű kapcsán a gyöngysor újraértelmezése volt a legkézenfekvőbb. Csak ezt a megoldást túl sok helyen láttam így inkább valami új foglalkoztatott. Linni lányomnak mentem ruhát vásárolni, mikor a női osztályon szembe jött a kiegészítő részleg, és rámköszönt egy pár fülbevaló. Meg kellett vennem. Hazaérve a fülbevaló hátát egy harapófogóval lecsippentettem, a hobbi boltban vásárolt karikára ragasztottam, így lett a fülbevalóból szalvéta gyűrű.  Persze ha van otthon régi bross a nagyi fiókjában azt is át lehet alakítani, vagy egy régi fülbevalószettet, nem feltétlen kell egyformának lenniük a szalvéta gyűrűknek. Sőt akár az ültetőkártyák helyét is átvehetik, mindenkinek mást és egyedit.

glamour fotók

Alább a végső terítés a Diner en Blanc-on, ahol maradtunk az antik fém vázáknál, a mécsestartóknál az antik kis alátéteknél amikbe gyertyát tettünk és a fehér kardvirágoknál….

saját végleges terítés

Ha nektek is van más szalvéta gyűrű megoldásotok írjátok meg nektek mi volt a legegyszerűbb leggyorsabb megoldás

A Diner en Blanc-hoz kapcsolódó megvalósult fashion DIY-ok majd a folytatásban.

xox

Zsofi

Leave a Reply

